marți, 28 decembrie 2010

Istoric sexual (1)

Primul sarut a avut loc candva pe la 20 de ani. Trista situatie, nici nu mai stiu cum il chema. Ceva cu sh parca. Stefan, Serban... daca esti pe undeva prin lume. Imi pare rau ca am sarit pe tine in parc, in noaptea aia, cand erau -5 grade afara sau vreo alta temperatura foarte nepotrivita pentru smoochy smoochy time. Dar tre sa intelegi ca la 20 de ani, eram destul de speriata ca nici macar nu sarutasem vreun baiat pana atunci. Si ai fost foarte intelegator pana la urma. Desi iti clantaneau dintii.

Pana acum am avut vreo doua relatii de "lunga durata" sa le zicem. Pentru mine lunga durata inseamna 3 luni. Dupa acele trei luni de filme si pupat inocent, vine momentul sa ramai fara haine. Cam asta e ritmul nu? Timpul trece, hainele devin optionale. Si in ambele situatii am ajuns la momentul cand toate hainele sunt date jos pentru "experimentare". Boldly going where no man has gone before...

Prima oara a fost o experienta jenanta, intr-o camera de camin foarte friguroasa, cu o mana indesata in chiloti. A trebuit sa mimez un orgasm ca sa-l fac sa se opreasca din zbuciumarea "butonului placerii". Nu este oarecum ironic ca am invatat sa mimez orgasme inainte sa fac treaba propriu-zisa?

Relatia s-a incheiat la doua saptamani dupa acea zi rece si... foarte uscata.

A doua oara, la a doua relatie care statea sa evolueze, mi-am invatat lectia.
"Vrei sa experimentam?" ma intreaba el, si el neinitiat ca si mine.
"Uh... nu stiu. Adica, sa nu ti se para scarbos sau ceva."
"Nu, nu... stai linistita"
"Da, dar... nu sunt epilata acolo jos stii."
"Nu-mi pasa!"
"Bine, dar du-te si ia-mi o bere mai intai."
"Poftim..."
"Bere. Mi-am invatat lectia. Trebuie sa fiu beata pentru chestii de genul asta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu